söndag 30 december 2012

Välkommen tillbaka!

Sådär ja nu har vi överlevt julen och alla dess härligheter! Bloggen har som sagt legat vilande under julen men nu kliar det i bloggfingrarna igen :)

Och de är inte de enda fingrarna det kliar i, inredningsfingrarna börjar vakna till liv igen efter allt julpiff! Nu blickar jag framåt mot all härlig vårinspiration som komma skall... Många butiker har redan tjuvstartat med lite vårfina saker, råkade få syn på dem när jag var ute och julhandlade men då kunde jag inte riktigt ta till mig det. Då var det fokus på jul och endast jul!

Nu har även inredningstidningarnas våriga, lite pastelliga framsidor dragit min blick till sig och jag känner mig åter igen lite svag inför dem... :)

Dags för en liten 2-do list snart och en liten inköpslista inför kommande vårpiff! Min andra hälft tycker väl jag är aningen knasig som knappt avslutat julfirandet och redan börjar blicka mot vår och ljusare tider både inne och ute... Men jag kan bara inte rå för min plötsliga vårlängtan!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar