torsdag 6 december 2012

Roomservice!

Att hämta sovrumsinspiration från hotellrum är något jag gärna gör, men också något jag skulle vilja anamma ännu mera!

Det lyxiga och pampiga möter det stilrena och klassiska! That´s my cup of tea...

Kolla in dessa underbara bilder nedan... jaja drömma kan man ju alltid :P Men faktum är att det inte behöver vara så svårt att anamma en sk hotellstil. Och det bästa av allt, det behöver inte kosta skjortan... :) Exempelvis långa pampiga gardiner kan man hitta snygga på IKEA och Rusta! Jo det stämmer, jag har ett par lattefärgade längder i lite blankt tyg som ger en lyxig känsla. Jag har fått mycket beröm för dem och många tror att de är svindyra och kommer från någon lite "finare" butik... Sedan tappar de hakan när jag säger att de kommer från RUSTA och kostar 149 kr för 2 längder!! Haha... sådant gillar jag!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar