lördag 3 november 2012

Man kan aldrig ha för många lyktor!

Foto: IKEA

Denna fina lykta skulle göra sig väldigt bra utanför vårat hus... Finns ju i två storlekar på IKEA och för bästa effekt kör man på en stor och en liten lykta! Jag är ju som bekant hyfsat svag för ljuslyktor av alla de slag... vita är en favorit, oväntat va? Priset är 149 :- för den stora på det blågula varuhuset.

Foto: http://www.designshopen.se/sv/tradgard/vita-stora-lyktor.html


Skulle även vilja ha en lykta, storlek större i hallen framför vår stora silverfärgade spegel. För mysfaktor deluxe lägger jag i en ljusslinga som får lysa upp de dystra höst/vinterkvällarna som tyvärr börjar redan klockan 15... Dessa lyktor ovan är ju riktigt snygga att gruppera, fast jag vill gruppera med ojämt antal så den minsta lyktan kan man ju alltid placera någon annanstans, det är nog det minsta problemet...

Ja, det SKA jag ha! Ska sälja in idéen till min andra hälft, men det brukar inte vara så svårt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar