onsdag 14 november 2012

I´m dreaming of a white christmas...

Att jag älskar vitt och silver är ju inget nytt, kika bara på dessa inspirationskollage! En vit och silvrig jul bokstavligt och bildligt talat...

Sedan kanske jag skulle bryta av lite med någon mörkröd sak på några få väl utvalda ställen. Så att man "höjer" tempraturen lite i rummet...

Dock gillar jag inte sådan här vit gran, det är bara för mycket! Kanske lite svårt för änglar också, vissa änglar kan vara fina men många är också just "för mycket".







Foto: Hemnet


Nä nu MÅSTE jag snart ner i förrådet och rota i jullådorna, kanske man ska smyga fram ett par frostade julkulor och placera ut dem på mina ljusfat. Kanske inte är någon som märker mer än jag, fast min 3 åriga flicka ser ALLT, hon kommer garanterat vara där med sina långa fingrar... Och min 8 månaders bebis är INTE långt efter...

Det kommer att bli en spännande jul...:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar