söndag 4 november 2012

Krispigt vitt och blänkande silver till jul!

Ett par av dessa att dekorera julbordet med kanske...




Denna skulle gärna få hänga över den öppna spisen, om man nu hade haft någon...


Perfekt på ytterdörren!


Snygg dekortejp att fixa klappar och kort med!  



Så underbart vackra och stilfulla julsaker! I vitt och grått/silver som jag gillar, och det är mycket sådant nu i butikerna och jag kommer att "go all in" om man säger så. Dock kommer jag addera lite mörkrött för att bryta av det vita och silvriga. Det krispigt vita och det frostade är jag sååå svag för att jag knappt törs kika närmare på dem, då kan det bli dyrt...

Ska ta en julrunda på inne på stan snart för att kolla julklappar och njuta i ALLA mysiga inredningsbutiker. Att knalla runt och bara insupa det juliga atmosfären när den är ny och framför allt INNAN den riktiga julhetsen startat, det är lyx! För högsta mysfaktorn så avslutar man dagen på ett café med en rykande mugg chailatte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar