onsdag 3 oktober 2012

Gardinfrossa!

Jag kan FROSSA i gardiner!! Älskar gardiner till max! Vad är då typiska Sara-gardiner? Jo de ska vara långa, gärna kraftiga, pampiga, dova i färgen, ge den där lyxiga känslan... Då blir jag nöjd! Ska snart byta ut mina vita långa längder i vardagsrummet till något mer höstlikt, har ju som jag skrev tidigare beställt gammelrosa samt mörkbruna längder från JOTEX. Det lutar åt de gammelrosa i vardagsrummet samt de bruna i köket. Nog för att jag älskar vita gardiner men de känns mer vår och sommar för mig. Om de inte är av kraftigt rejält tyg förstås...

Här kommer lite inspiration om det är någon mer som är en gardinnörd som jag...:D






Foto: Sköna Hem
Ovan är några exempel på typiska Sara-gardiner. Att hänga gardinerna från tak till golv är ett säkert tips för att få till den där lite lyxigare känslan. Låt gärna gardinerna falla ner på golvet för ett fint fall. Jag tycker hösten är den bästa gardinsäsongen, man får "boa" in sig lite extra... och det gillas skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar