fredag 14 september 2012

Stil!

Vad är stil? Enligt mig är stil något väldigt individuellt, det finns inga rätt eller fel. Den personliga åsikten och den egna smaken som känns så rätt för just dig, kanske är helt fel för din granne eller kompis... Något som iallafall är 100 % säkert är att ALLA har just någon sorts stil. Medvetet eller omedvetet...

Min personliga inredningsstil är harmoniska basfärger som vitt, svart, grått, brunt och beige. Som accentfärger gillar mörklila, gammelrosa och cerise. Att mixa gammalt och nytt skapar en intresssant stil. Jag erkänner att jag skulle vilja ha mer vitt än vad jag har men med två småbarn så ser jag även massa ovälkomna fläckar...:(

Var hämtar jag inspiration från då? Jo bl a från härliga inredningsmagasin och just från andra bloggar. Älskar framför allt att gå runt i inredningsbutiker och bara drömma och få idéer. Konstigt det där att man bara vill göra om fast man samtidigt är nöjd med hemmet...

Ser fram emot att få dela med mig av mina idéer och kanske förhoppningsvis inspirera någon annan!


Dessa kuddar har enligt mig den perfekta cerisa nyansen, som ett litet exempel på vad som verkligen är JAG...



 Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar